To nie sztuka wybudować nowy dom. Sztuka sprawić, by miał w sobie duszę...

wtorek, 17 czerwca 2014

Mamy spadek!!!

" Bo wiesz mamy spadek na działce" - Dzisiejsza informacja jaką przekazał mi mąż przez telefon zmroziła mnie. Już oczami wyobraźni widziałam jak piłka po podłodze się sama toczy i woda w szklance przybiera pochyłość a wieszać powinnam same plafony, żeby nie widzieć krzywego żyrandola.  Gdyby ktoś mnie zobaczył w tym momencie to pewnie byłam blada z przerażenia. Oczywiście poczekałam w tym stanie do rozmowy oko w oko, żeby dobrze zrozumiećdokładanie  o co chodzi.
    Noooo i odetchnęłam z ulgą. Spadek jest a i owszem ale nie na budynku , bo ten pięknie trzyma poziom, lecz na całej działce. Okazało się, że naroża działki mają różnice wysokości poziomów w granicach 10 cm - 30 cm ... Aaaa czyli co? Wszystkie pieniądze pójda na wyrównywanie działki i zwożenie ziemi? Masakra? Ale, że jak? Na szczęście mąż mnie bardzo szybko przywołał do porządku i powiedział, że wymyślili 2 opcje, albo bez wyrównania stawiamy siatkę i od razu widać , że płot nam się skręca, albo... na każdym boku zrobią nam 2-3 schodki i zgubią poziom. Ooooo i ten pomysł przypadł mi do gustu. Zostało jeszcze tylko obmyślenie jak zniwelować tę rożnicę na froncie aby wiedzieć później co i jak.

Pogoda nam sprzyja i na  budowie wszystko ładnie idzie, Panowie nacięgnęli już folię i zasypali wykop 







Ale o zgrozo zabrakło im ok 50 bloczków!!! I co teraz? Przepłacić prawie 2 razy i wziaść z pobliskiej hurtowni i jeszcze opłacić dowóz? Zaczęliśmy myśleć i okazało się, że sąsiedzi mają na podwórku paletę bloczków. Wykonałam więc telefon czy są im niezbędne czy może moglibyśmy je odkupić? I udało się! Zobaczymy jutro czy te co mają nam wystarczą czy będziemy kombinować dalej. 

Na piątek umówioną mamy wywózkę gliny i transport piachu do zasypania fundamentów.

2 komentarze:

  1. Niezły sobie film w głowie nakręciłaś :P Chociaż na twoim miejscu też bym takie wizje miała bo do teraz nie kojarzę o co chodzi z tym spadkiem, tzn bardziej waszego rozwiązania problemu nie kumam :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już skończą podmurowkę to zobaczysz naocznie :)

      Usuń